Mår så där :(

Hellooow just nue lyssnar jag på musik och tänker på min älskade kille mår inte så bra men ska försöka gå till skolan får snacka med mami vah hon tkr men har mäst ont i huvudet och är illa mående typ :( Igår fick jah en ny mkt större gardirob , matta och filt typ ska börja fixa mitt rum idah kanske men får se hur jah mår kommer juh inte träffa älskling förren fredag jah vill bara att det ska bli FREDAG så jag kan pussa på min älskling saknar han grymt mkt och har inte sätt han på kanske två dagar hmm hur fan ska jah kunna klara mig utan älskling två dagar till snälla tiden gå lite fortare så det blir fredag nuuu !!! vill till min älsklings famn heheh :P Om jah inte går hem från skolan så ska jah kanske vara med nån kompis eller så går jah bara hem från skolan och tar det lungt kanske bloggar lite och sover tills mami kommer hem så får vi se hur jah mår eller så hjälper jah henne och fixa med mitt rum ;) seriöst kan det inte bli fredag snart saknar älskling så jävla mkt :'(
vi hörs puss HEJDÅ ! Godbajs ♥
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0