Till min kille ingen annan !

Vet inte vart jag ska börja mitt hjärta klappar för dig , du är mitt allt älskling inget jävla liv utan dig min älskade pojkvän . Du är den bästa killen man kan ha ingen är bättre än dig värkligen ingen annan kille min älskade lukas . Om du skulle lämna mig skulle aldrig mitt hjärta gå och lagga igen värkligen ALDRIG jag älskar dig så groft mkt har aldrig älskat någon så mkt som jag älskar dig min älskling . Vi har snart varit tillsammans 1 månad och tre veckor snart 2 månader med dig älskling helt jävla underbart asså , igen kan ta dig i från mig vi hand i hand livet ut . När vi bråkar mår jag så jävla dåligt för jag är så jävla orolig att du ska lämna mig jag kan inte leva utan dig det är helt jävla sant skulle gråtta tills sömns och vakna av att jag gråtter kommer aldrig att glöma dig du kommer alltid finnas i mitt hjärta om du skulle lämna mig skulle jag inte kunna va tillsammans med någon annan kille för du kommer alltid finnas i mitt hjärta . Jag har aldrig älskat någon så mkt som jag älskar dig asså det går inte att förklara hur jävla mkt jag älskar dig älskling älskar dig för mkt för att beskriva med ord älskling ingen kan sära på oss vi kommer alltid vara tillsammans rästen av vårat liv beby . Om någon rör dig älskling så kommer jag bli galen igen rör min kille okej !? han är bara min så alla kan sticka från min kille . Jag hoppas du älskar mig lika mkt som jag älskar dig min älskling du är helt underbar :) du är den finaste , sötaste , vackraste , snyggast , underbaraste och bästa killen på värden igen är bättre än dig lukas . Du är min och föralltid jag kommer aldrig släppa taget om dig . Du behöver aldrig vara orolig för att jag ska lämna dig för det kommer jag aldrig göra kommer aldrig släppa taget om dig älskling . När jag är i din famn känner jag mig så jävla trygg jag vill aldrig att du ska lämna mig du vet inte hur jävla dåligt jag skulle må skulle inte kunna ha kul en jävla sekund skulle bara ligga och gråtta i min säng dag och natt . Du är den bästa killen i värden och det är så jävla sant beby ingen ska förstöra mellan oss . Älskar dig 1000 varv runt jorden och tillbaka igen . Hoppas du förstår hur mkt jag älskar dig älskling och jag kommer aldrig släppa dig och jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig . Jag vill bara säga en sak innan jag avslutar den hära text till dig älskling kanske väldigt korta ord men så jävla sanna ord älskling jag älskar dig mäst i värden nu och föralltid . Jag vet att jag inte är så bra på att skriva texter men hoppas du förstår hur mkt jag älskar dig älskling .
Erika <3 Lukas = livet ut
Dena text va till min kille ingen annan älskar dig mest älskling ♥


                                                                                               
                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw ;P<3

2010-01-30 @ 11:09:22
Postat av: Lina

va fin text gumman <333

2010-02-03 @ 18:48:16
URL: http://kramigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0